סיור בעקבות גיבורים

סיור בעקבות גיבורים

בסיור נבין את שהתרחש בשכונת מישור הגפן, נגלה למה המחבלים עצרו דווקא בשכונה הזו, ונדע למה בעקבות ה 7.10.2023 כולם קוראים לאופקים – עיר של גיבורים.

נשמע את סיפורם של האזרחים והשוטרים הגיבורים ששילמו בחייהם והצילו את תושבי השכונה והעיר בשבת הקשה 7.10.2023

ונעריך תמיד את שוטרי העיר הגיבורים שנלחמו ללא הרף

בסיור מרתק ומרגש זה, נצא לגלות את סיפורי הגבורה וההקרבה שהתרחשו בשכונת מישור הגפן באופקים, ביום השבת הטראגי ה-7 באוקטובר 2023. נבין במלוא עוצמתם את האירועים הקשים שזעזעו את העיר, כאשר מחבלים חמושים ומסוכנים החליטו לתקוף דווקא את השכונה השלווה הזו. 
 
נצעד בנתיבים בהם פעלו המחבלים, נשמע את סיפוריהם הייחודיים של תושבי השכונה שהיו עדים למתרחש, ונגלה כיצד הם הגיבו במצבי החירום הקשים – חלקם חשפו גבורה יוצאת דופן, וחלקם חוו טראומה עמוקה.
 
במהלך הסיור, נכבד את זכרם של השוטרים והאזרחים שנפלו קרבן למסע האלים של המחבלים. נשמע את סיפוריהם המופלאים, נבין את מניעיהם להקריב את חייהם למען הצלת אחרים, ונוקיר את זכרם כגיבורים אמיתיים, אנשים שהעמידו את חייהם בסכנה למען הקהילה.  
לא נשכח גם את הגיבורים החיים – השוטרים האמיצים שלחמו בחוסר פשרות כדי להגן על התושבים, והאזרחים שסייעו בכל עוז במאמץ להרגיע את הסיטואציה ולהציל חיים. נשמע את עדויותיהם וניחשף לדרמות האישיות שחוו באותו היום טראגי.
 
לאחר פיגוע הטרור הקשה הזה, העיר כולה לבשה אבל, אך במקביל הוכתרה כ"עיר של גיבורים" – בהוקרה לתושביה ולכוחות הבטחון שלא נרתעו וגילו עוז רוח נדיר. בסיור, נפנים את משמעות הכינוי הזה, ונעריך את גבורתם של אלו שהציגו דוגמה נפלאה של התגייסות קהילתית לנוכח אירועי הטרור הקשים.

 

להצעות מחיר, תיאום סיור ושאלות נוספות פנו אלינו